Skip to main content

Zbierasz punkty KSK w Klubie Stałego Klienta w Militaria.pl? Od teraz możesz zbierać je także za zakupy w naszych sklepach stacjonarnych oraz wykorzystywać zniżki za punkty w sklepach stacjonarnych!

Skąd się biorą punkty KSK?

Za każdy zakup przyznajemy określoną liczbę punktów – jest ona zawsze zaznaczona na karcie produktu. Każdy punkt to rabat w wysokości 50 groszy, który możesz wykorzystać przy kolejnych zakupach. Dodatkowe punkty przyznajemy za dodawanie wartościowych opinii o produktach na stronie oraz za skuteczne polecanie produktów innym użytkownikom.

Punktami KSK możesz pokryć jednorazowo do 25% wartości zakupów. Nie ma określonej minimalnej liczby punktów, które musisz zebrać, żeby wykorzystać zniżkę. Wystarczy jeden punkt KSK, żeby zamienić go na rabat!

Punkty KSK może zbierać każdy, kto przystąpi do Klubu Stałego Klienta. Najpierw utwórz konto tutaj i pamiętaj, żeby się zalogować przed zrobieniem zakupów w Militaria.pl. Jeśli posiadasz już konto KSK, to przy kolejnym logowaniu zostaniesz poproszony o akceptację nowego regulaminu (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś).

Żeby zbierać punkty za zakupy w sklepie stacjonarnym również musisz posiadać konto KSK. Przed płaceniem za wybrane produkty poinformuj sprzedawcę, że chcesz przypisać punkty do konta. Zaloguj się w smartfonie na swoim koncie, wyświetl kod kreskowy i pokaż go sprzedawcy. Punkty KSK zostaną przyznane i będziesz mógł je wykorzystać przy kolejnych zakupach.

Jak korzystać z punktów KSK w sklepach stacjonarnych?

To proste! Jeśli chcesz zamienić zebrane punkty na zniżkę w sklepie stacjonarnym, zaloguj się na konto KSK, wyświetl kod i daj go do zeskanowania sprzedawcy.

Podczas jednych zakupów możesz jednocześnie wykorzystać zebrane wcześniej punkty i zebrać nowe. Jeśli skorzystasz z jakiegoś powodu z prawa do zwrotu towaru, to punkty wykorzystane jako zniżki przy zakupie zostaną zwrócone, a punkty przyznane za transakcję – odjęte.

Chcesz wiedzieć więcej? Tutaj znajdziesz regulamin Klubu Stałego Klienta.

 

Napisz coś...