W związku z aktualizacją programu lojalnościowego grupy Militaria.pl przygotowaliśmy dla Ciebie przewodnik po zmianach. Zapoznaj się z najnowszą wersją Klubu Stałego Klienta i ciesz się z dodatkowych korzyści! Przygotowaliśmy też kod rabatowy!
Zmiana hasła
Zmiany, które wprowadziliśmy w KSK wymagają wygenerowania nowego hasła do konta. Skorzystaj z procedury „zresetuj hasło” na stronie logowania. Wymagamy, żeby nowe hasło składało się z 8 znaków – powinny się w nim znaleźć małe litery, wielkie litery, cyfry lub znaki specjalne.
Po tym będziesz mógł korzystać z nowego konta KSK!
Co nowego na koncie w Klubie Stałego Klienta?
Na koncie klienta wprowadziliśmy kilka zmian. Przeczytaj, co się zmieniło!
Historia zamówień – w nowej wersji Klubu zyskasz dostęp do historii wszystkich zamówień, których dokonałeś na nowym koncie.
Zamówienia archiwalne – nie tracisz podglądu do swoich zamówień sprzed zmiany konta. W tej zakładce znajdziesz zapis zamówień w poprzednim systemie.
Zwroty i reklamacje – wprowadziliśmy też nowy system zwrotów i reklamacji. Teraz zwrotu lub reklamacji dokonasz w zaledwie trzech prostych krokach!
Nowe korzyści w Klubie Stałego Klienta
Rangi i dodatkowe korzyści – wprowadziliśmy system rang, po których osiągnięciu możesz cieszyć się dodatkowymi korzyściami w Klubie Stałego Klienta.
Zestaw gadżetów w prezencie! Zestaw gadżetów otrzymasz każdego roku, w którym Twoje konto w Klubie osiągnęło rangę Platinum.
Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że polityka bezterminowych zwrotów i promocji w Klubie Stałego Klienta dla zalogowanych klientów nie uległa zmianie.
Aktualizując hasło do swojego konta w KSK zachowasz wszystkie dotychczasowe korzyści, a także zyskasz nowe!
Więcej o Klubie Stałego Klienta dowiesz się tutaj.
Nie jesteś jeszcze członkiem Klubu? Zarejestruj się już teraz!
Skorzystaj z kodu rabatowego!
Z okazji premiery nowej odsłony strony Militaria.pl przygotowaliśmy kod rabatowy. Znajdziesz go poniżej – skopiuj go i wklej w koszyku, żeby otrzymać rabat 5%! Życzymy przyjemnego korzystania z nowego systemu i udanych zakupów!
KOD RABATOWY: MG5
Minęło już trochę czasu a na moim koncie wciąż brakuje trochę punktów lojalnościowych oraz przedmiotów w schowku.
W sprawie punktów prosimy o napisanie maila do obsługi klienta. Produkty ze schowka niestety nie zostaną przeniesione.